Menu

Často kladené dotazy

0
Často kladené dotazy

Časté dotazy pro PN a jejich odpovědi:


1/ Jak postupovat, když chci vyměnit voucher, přesunout jej, či s ním mám jiné komplikace?

– Od toho je zde pro vás náš partner, přes kterého jste vstupenky zakoupili – prodejní síť GoOut, jejíž zaměstnanci s vámi jakýkoliv problém či změnu rádi vyřeší. My do systému jako takového máme pouze omezený přístup a nemůžeme vouchery hledat popř. ani podle kódů, proto je rychlejší a účinnější se obracet přímo na GoOut. Zákaznická podpora GoOut: Po – Pá, 10:00 – 18:00,+420 222 70 30 70, info@goout.cz.


2/ Kde najde místo srazu a konec vycházky? Popřípadě, jak se dozvím, který průvodce ji provází?

– Všechny tyto informace jsou vždy uvedeny v popisu vycházky, průvodce či průvodkyně jsou uvedeni na konci článečku. V popisu je uvedena někdy i přibližná trasa a také se dozvíte co zajímavého na vycházce mimo jiné uvidíte a uslyšíte.


3/ Nemohu se vycházky zúčastnit, jak mám postupovat?

– Dle našich storno podmínek u vycházek můžete do 24 hodin před začátkem vycházky vaši vstupenku přerezervovat na jiný termín, či za sebe poslat náhradníka, který se nahlásí na vaše jméno. U logisticky náročnějších akcí jako jsou výlety, vyjížďka tramvají, prohlídka hotelu International či Prvorepublikový večer apod. platí zvláštní storno podmínky. Ty jsou potom u dané akce vždy explicitně uvedené.


4/ Mohu přijít na vycházku až na místo, tedy bez rezervace?

– Ano můžete, ale je zde několik aspektů. Průvodce vás může na místě odmítnout, pokud je kapacita vycházky již vyčerpána a také je na místě účtována administrativní přirážka. Proto prosíme, raději si svá místa včas rezervujte. Chceme vám zaručit co nejvyšší možnou úroveň kvality vycházek. Pakliže vidíme, že je termín vycházky obsazen, snažíme se co nejrychleji vypsat nový pro další zájemce.


5/ Jak dlouho vycházka trvá?

– Většina našich vycházek je koncipována na dobu cca 1,5 – 2 hodiny. Ale máme i vycházky mimořádné, které jsou delší a další akce, které jsou také atypické. Opět je vše uvedeno vždy v popisu vycházky.


6/ Nerad platím přes internet a nebo nechci takto vycházku zakoupit. Je jiná možnost?

– Chápeme, že ne každý rád platí přes internet a myslíme i na naše starší klienty, kterým to může činit případné obtíže a proto je možné vstupenky na naše akce zakoupit i v kamenné prodejně, která je partnerem sítě GoOut: Panská ulice 9, Praha 1, nebo můžete vstupenky na akce zakoupit v úředních hodinách v naší kanceláři na Žižkově. Úřední hodiny naleznete na webových stránkách.


7/ Vycházka byla zrušena ze strany PN. Jak postupovat dále?

– Pokud se stane nějaká nenadálá událost, změna, či onemocnění průvodce či průvodkyně a vycházka je zrušena, snažíme se vás o všech změnách informovat co nejdříve a okamžitě dáváme pokyn prodejní síti GoOut k vrácení vašich financí na účet, případně hotově. (U vstupenek zakoupených v prodejně v Panské ulici.)


8/ Mohu se přihlásit jako případný náhradník pokud je vycházka obsazena?

-Bohužel není v našich silách evidovat seznamy náhradníků a proto tedy tuto možnost prozatím nemůžeme nabídnout. Děkujeme za pochopení.


9/ Rád bych se s vámi domluvil na spolupráci, badatelské činnosti, či propagaci?

– Jste vám vždy k dispozici a téměř nic pro nás není nemožné, rádi vám zorganizujeme individuální vycházku, program na míru, či team buildingové akce. Ozvěte se nám prosím na info@prahaneznama.cz a my s vámi vše vymyslíme.

10/ Mohu si vzít na vycházku pejska/lva/gazelu?

– Ano, dozajista můžete a vaše mazlíčky rádi vítáme, výjimkou jsou pouze interiérové vycházky, vstupy do kostelů a svatostánků a také vstup na území pražských hřbitovů a tramvajová vyjížďka. Důležité také je, aby zúčastněný zvířecí člen nikoho nepokousal a byl ohleduplný k dalším návštěvníkům 🙂

11/ Kdy se bude v budoucnu konat vycházka XY?

– Nahlédněte prosím do programu vycházek: https://www.prahaneznama.cz/akce-a-udalosti/komentovane-vychazky-s-prahou-neznamou/. Pokud vycházka v programu není, můžeme vám pouze sdělit, že její další termín je závislý na časových možnostech průvodců, na technických faktorech (např. otevření památky, možnost přístupu do dané lokality) a na poptávce. Bližší info k dispozici nemáme. Samozřejmě, že snažíme, aby se vycházky průběžně opakovaly.

Z kapacitních důvodů bohužel nemůžeme na výše uvedené otázky odpovídat ve formě jednotlivých e-mailů. Děkujeme za pochopení.


Poznámka k výletům: Pokyny k jednotlivým výletům jsou vždy účastníkům rozesílány na jimi zadané e-mailové adresy (příp. na adresu kupujícího). Pokyny se mohou mírně odlišovat (zejména v časech) od našeho itineráře v popisu akce, proto je dobré je sledovat a také zanechat nám na sebe kontakt.

Vaše PN

Share Button
Print Friendly, PDF & Email

Zanechte svůj komentář

Jméno
Jméno*
E-mail
E-mail *
Web
Web

/* GoOut volání skriptu, doplněno Dexus 1.11.2019 */