Menu
Program
Program

Poutavé vycházky Prahou s profesionálními průvodci, akce pro školy i teambuilding pro firmy a skupiny.
Česky a anglicky.

Vycházky s Prahou Neznámou jako dárek
Vycházky jako dárek

Zakupte svým blízkým unikátní dárek - poukaz na vycházku s Prahou Neznámou.

Santini v Praze
Santini v Praze

Seznamte se s nesmazatelným stylem slavného italsko-českého architekta v Praze

previous arrow
next arrow

Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

Časté dotazy pro PN a jejich odpovědi:


1/ Jak postupovat, když chci vyměnit voucher, přesunout jej, či s ním mám jiné komplikace?

– Od toho je zde pro vás náš partner, přes kterého jste vstupenky zakoupili – prodejní síť GoOut, jejíž zaměstnanci s vámi jakýkoliv problém či změnu rádi vyřeší. My do systému jako takového máme pouze omezený přístup a nemůžeme vouchery hledat popř. ani podle kódů, proto je rychlejší a účinnější se obracet přímo na GoOut. Zákaznická podpora GoOut: Po – Pá, 10:00 – 18:00,+420 222 70 30 70, info@goout.cz.


2/ Kde najde místo srazu a konec vycházky? Popřípadě, jak se dozvím, který průvodce ji provází?

– Všechny tyto informace jsou vždy uvedeny v popisu vycházky, průvodce či průvodkyně jsou uvedeni na konci článečku. V popisu je uvedena někdy i přibližná trasa a také se dozvíte co zajímavého na vycházce mimo jiné uvidíte a uslyšíte.


3/ Nemohu se vycházky zúčastnit, jak mám postupovat?

– Dle našich storno podmínek u vycházek můžete do 24 hodin před začátkem vycházky vaši vstupenku přerezervovat na jiný termín, či za sebe poslat náhradníka, který se nahlásí na vaše jméno. U logisticky náročnějších akcí jako jsou výlety, vyjížďka tramvají, prohlídka hotelu International či Prvorepublikový večer apod. platí zvláštní storno podmínky. Ty jsou potom u dané akce vždy explicitně uvedené.


4/ Mohu přijít na vycházku až na místo, tedy bez rezervace?

– Ne, není to možné


5/ Jak dlouho vycházka trvá?

– Většina našich vycházek je koncipována na dobu cca 1,5 – 2 hodiny. Ale máme i vycházky mimořádné, které jsou delší a další akce, které jsou také atypické. Opět je vše uvedeno vždy v popisu vycházky.


6/ Nerad platím přes internet a nebo nechci takto vycházku zakoupit. Je jiná možnost?

– Chápeme, že ne každý rád platí přes internet a myslíme i na naše starší klienty, kterým to může činit případné obtíže a proto je možné vstupenky na naše akce zakoupit i v kamenných prodejnách, které jsou partnerem sítě GoOut: v Praze je momentálně v řešení.


7/ Vycházka byla zrušena ze strany PN. Jak postupovat dále?

– Pokud se stane nějaká nenadálá událost, změna, či onemocnění průvodce či průvodkyně a vycházka je zrušena, snažíme se vás o všech změnách informovat co nejdříve a okamžitě dáváme pokyn prodejní síti GoOut k vrácení vašich financí na účet.


8/ Mohu se přihlásit jako případný náhradník pokud je vycházka obsazena?

-Bohužel není v našich silách evidovat seznamy náhradníků a proto tedy tuto možnost prozatím nemůžeme nabídnout. Děkujeme za pochopení.


9/ Rád bych se s vámi domluvil na spolupráci, badatelské činnosti, či propagaci?

– Jste vám vždy k dispozici a téměř nic pro nás není nemožné, rádi vám zorganizujeme individuální vycházku, program na míru, či team buildingové akce. Ozvěte se nám prosím na info@prahaneznama.cz a my s vámi vše vymyslíme.

10/ Mohu si vzít na vycházku pejska/lva/gazelu?

– Ano, dozajista můžete a vaše mazlíčky rádi vítáme, výjimkou jsou pouze interiérové vycházky, vstupy do kostelů a svatostánků a také vstup na území pražských hřbitovů a tramvajová vyjížďka. Důležité také je, aby zúčastněný zvířecí člen nikoho nepokousal a byl ohleduplný k dalším návštěvníkům 🙂

11/ Kdy se bude v budoucnu konat vycházka XY?

– Nahlédněte prosím do programu vycházek: https://www.prahaneznama.cz/akce-a-udalosti/komentovane-vychazky-s-prahou-neznamou/. Pokud vycházka v programu není, můžeme vám pouze sdělit, že její další termín je závislý na časových možnostech průvodců, na technických faktorech (např. otevření památky, možnost přístupu do dané lokality) a na poptávce. Bližší info k dispozici nemáme. Samozřejmě, že snažíme, aby se vycházky průběžně opakovaly.

Z kapacitních důvodů bohužel nemůžeme na výše uvedené otázky odpovídat ve formě jednotlivých e-mailů. Děkujeme za pochopení.


Poznámka k výletům: Pokyny k jednotlivým výletům jsou vždy účastníkům rozesílány na jimi zadané e-mailové adresy (příp. na adresu kupujícího). Pokyny se mohou mírně odlišovat (zejména v časech) od našeho itineráře v popisu akce, proto je dobré je sledovat a také zanechat nám na sebe kontakt.

Vaše PN

Share Button
Print Friendly, PDF & Email